Having a ''me'' day.

 
Söndag. Det finns sällan något att göra på söndagar, och då går man oftast runt hemma och är helt rastlös. Därför såg jag detta som ett utmärkt tillfälle att ta hand om mig själv! 
Jag vaknade runt halv ett och åt en god frukost och kollade på en film i sängen. The Clique, som gick på trean. Jag kollade inte hela tiden då jag låg och höll på med min mobil samtidigt, men jag älskar filmer i den stilen så jag ska antagligen se hela vid ett senare tillfälle. Sedan väntade jag bara på att duschen skulle bli ledig och sedan dess har jag bara tagit hand om mig själv! Använt min body butter som jag fick i 17-årspresent av en vän, den luktar så fruktansvärt gott! Peelade ansiktet och använde andra produkter. 

Jag är egentligen inte den som lägger sina pengar på skönhetsprodukter, nästan alla produkterna jag redan äger har jag fått av folk. Men det är kul att få! Ibland finns det dagar då jag inte alls orkar ta hand om mig själv, och rent utsagt struntar i att mitt hår är fettigt och bara sätter upp det i en slarvig knut på huvudet. Men idag kände jag för att fixa till mig ordentligt. På köpet fick jag även energi och känner mig hur redo som helst för en ny vecka!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback