josefinborgman@Instagram.

Halloj! Har noll inspiration till min blogg just nu... Vill ändra temat. Så tråkigt med grått tema... Jag gillar vitt. Vitt är bra! Har inga roliga inlägg just nu... Får komma på något att skriva om. Kameran används inte heller så mycket just nu, ska däremot ut och fota imorgon på fotolektionen så vi kan hoppas att där blir några bra bilder. Ska även till Perstorp på fredag med klassen, och de säger att det är ganska fin natur där så jag får väl dra med kameran där med!

Tänkte visa er det senaste från min Instagram. Följ mig gärna där, är waaay more aktiv där!
 
1: Hängde äntligen upp min Aerosmith-poster. 2: Med H.E.A.T i fredags! 3: Med Erik Grönwall i fredags. 4: Ett utav mina favorit linnen. 5: Vackert citat från J.R.R Tolkien. 6: Utanför KB, Malmö, i fredags!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback