Mitt 2012.

Finns ju redan en hel del som gjort detta, och jag tyckte det var en kul idé så jag kör också på det!

Januari: Hände inte så himla mycket under denna månaden, kollade dock på en hel del filmer, så som Happy Feet 2, The Human Centipede 2, Dear John och The King's Speech! 
Februari:Jag åkte till My över sportlovet och vi bowlade och jag blev beroende av Criminal Minds. Köpte även min iPhone 4s som jag sparade till ett bra tag och räddade en mus som blev jagad av min katt i köket. Whitney Houston lämnade oss.

Mars: Kollade på ännu mer film- Såg både Titanic och Edward Scissorhands för första gången. H.E.A.T släppte sitt nya album och min grupp kom på andra plats i Megas Melodifestival 2012!

April: Dennis Camitz från The Voice besökte skolan då han tidigare gått på Mega. Köpte även en 21 Jump Street box och fotade mina första bilder på månen.

Maj: Aerosmith släppte första singeln (Legendary Child) från kommande albumet, och jag såg även The Phantom Of The Opera för första gången.

Juni:Fick äntligen ta av min tandställning! Gick ut ettan och såg Ozzy Osbourne för andra gången och Slash för första gången på Ozzy & Friends i Malmö!


Juli: Såg Rix Fm Festivalen och Loreen i Helsingborg. Jag fyllde 17 år och fick även se Eva Rydberg och Björn Kjellman på Fredriksdahl-teatern i Helsingborg!

Augusti: Aerosmith släppte två nya singlar (Lover Alot och What Could Have Been Love). Träffade Danny på Rix Fm Festivalen i Malmö och fick även se Alice Cooper live på Liseberg! Åkte även till Ullared.

September: Köpte min älskade MacBook Pro och kollade på Crossroads för första gången (awesome film, se den!)

Oktober: Jag började kolla på American Horror Story och beställde biljetter till en Iron Maiden konsert som äger rum på min 18-årsdag. Åkte även på Rockmässan i Malmö!

November: Aerosmith släppte äntligen Music From Another Dimension, och jag började gymma! Gjorde en grym Halloween-sminkning och fick en tweet av Jesse Snider!

December: Såg The Hobbit och Berättelsen Om Pi på bio. Fick glasögon och blev mindre aktiv på bloggen...

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback