TV-serier.

Just nu är jag inne i en period där jag kollar mer på TV-serier än filmer. Jag har gått igenom vilka jag kollat på tidigare, men kände för att göra lite längre inlägg om det! 

Jag har kollat på olika serier, dock har jag bara avslutat en serie (avslutade en till idag faktiskt) och det är The Hills.
Andra serier jag kollat/kollar på är: 
Criminal Minds. (Säsong 6)
American Horror Story. (Är på avsnitt 7, säsong 2)
Wilfred. (Avslutat idag!)
21 Jump Street. (Har alla säsonger på DVD, dock bara sett fyra eller fem avsnitt)

Idag kollade jag färdigt på Wilfred, en humorserie som sänts i USA. Den är faktiskt ganska rolig! Den var lite seg i början, men blev bättre och bättre efter varje avsnitt. Andra säsongen var däremot bättre än första. 
Som ni kanske märkt sedan innan så är Criminal Minds min favoritserie, och nu ska jag bara kolla klart på de sista avsnitten av American Horror Story (säsong 2) innan jag fortsätter med Criminal Minds!

Jag vill dock fråga er! Jag har funderat på att börja se Game Of Thrones, men jag undrar om ni som sett den tycker det är en bra serie? Eller så kanske ni bara har andra serier som ni rekommenderar?

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback