Midsommar 2013.

Halloj på er!
Jag hoppas ni haft en fin och trevlig midsommar! Det hade jag, jag åt middag hos mormor och morfar tillsammans med min bror och mamma, sedan åkte jag till pappa och festade med grannarna. Vi spelade femkamp med 7 grenar (haha, alltså sjukamp) och jag kom på andra plats! Fick en chips-påse som pris, hoho! Sedan forsatte vi festa, himla roligt! Idag stack vi ner till tivolit i Borstahusen, åt churros som jag längtat efter. 

Nu, den följande veckan tänkte jag visa lite grejer jag köpte på Emporia i tisdags, när jag var där med Evlina och Natalie! Filmade några klipp också, så vi får se om jag sätter ihop något kul. (: 

/Hello! I hope you all had a nice midsummer! I did, I had dinner with grandma and grandpa with my brother and mom, then I went to dad's place and had a party with our neighbours. We played a fun game where we did 7 different things, and I came in second place! I got a bag of chips as a prize, haha! Today we went to a tivoli in Borstahusen, I finally had my churros I've been longing for a while now! Now, this following week, I'll show you some stuff I bought at Emporia last Tuesday when I was there with Evlina and Natalie. I recorded some videos as well, so we'll see if I can make something fun out of it. (:

 

Comments
Linda

Fin!

Svar: Tack så mycket! (:
josefinborgman.blogg.se

2013-07-05 @ 23:30:04
URL: http://dahlinda.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback