Studenten 2013.

Hallå på er! 
Igår tog min storebror, Mattias, studenten! Himla kul dag, och självklart är jag stolt över min bror! Vid 14.00 satt vi i en kyrka i Kävlinge och lyssnade på deras lilla avslutning, ca 14.30 fick dom springa ut! Riktigt kul att se! Sedan åkte vi hem till vår lokal och hade först lite släktfest och sedan var det bara massa festande. Det var jättekul att träffa hela släkten på en gång, det är inte ofta det händer! Det blev lite galet på kvällen/natten, men jag gick hem till lugnet vid tolv-tiden redan.

En sak jag fått ut av gårdagen; Jeffrey Campbell är världens mest bekväma högklackade skor! I alla fall Lita-modellen, jag hade på mig mina i ca 10,5 timmar igår, utan att ta av dom en enda gång. Kändes precis som att jag gått i vanliga, platta skor hela dagen! Helt sjukt! 

/Hello to you! Yesterday my brother, Mattias, graduated! Very nice day, and I'm so proud of my brother! Around 14.00 we were in a church in Kävlinge and listened to his termination/closure, and around 14.30 they got out! Really fun to see! Then we went to a place near our home to celebrate him, first with our family and then just partying. It was really fun to meet all my family again, doesn't happen too often! Then later that night it was a bit crazy, haha, so I wen't home around midnight. One thing I learned yesterday; Jeffrey Campbell is the worlds most comfortable high heels! Especially Lita, I wore mine yesterday for about 10,5 hours, without taking them off. It felt just like wearing usual, flat shoes! Sick! 


Nästa år är det jag som tar studenten! Next year I'll graduate!

Comments
Linafoto

Svar: Tack så jättejättemycket! :)

2013-06-11 @ 18:37:32
URL: http://linafoto.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback