Gekås Ullared.

Tjoooo!
Stack iväg till Ullared idag tillsammans med Evlina och hennes familj. Fanns inget speciellt jag letade efter förutom att jag skulle fixa några födelsedagspresenter, och det fick jag tag på! HIttade tråkigt nog inga jättesnygga kläder, så det blev inga kläder denna gången. Däremot fick jag med mig första säsongen av Criminal Minds, J.R.R. Tolkiens bok ''Hobbiten'' och ett nytt iPhone-skal hem!

Ikväll kommer bli en fantastiskt rolig kväll. Har haft en mycket rolig dag och ikväll blir det ännu bättre! Natalie & Evlina ska komma hem till mig och vi ska ha lite Melodifestivalen-mys. Wohooo, tagga!


 
 

Comments
Sari

Så snyggt skal!

Svar: Tack så mycket! :D
josefinborgman.blogg.se

2013-03-30 @ 12:26:54
URL: http://rodeogirl.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback