Gosedjur!

Igår påbörjade jag ett eget fotoprojekt på fotolektionen. I onsdags efter skolan gick jag ner i min källare för att hämta upp en massa saker att använda till projektet. Mitt projekt gick ut på att fota nallar i studion, efter att ha sett lite fina inspirationsbilder! Gick igenom både en del av mina egna nallar och brorsans, och jävlar vad nostalgisk jag blev! Gosedjur var det bästa jag visste när jag var liten, jag föredrog gosedjur framför Barbie och Bratz. Det kanske kan vara för att jag alltid älskat djur, men vem vet?

Jag tog med några teddybjörnar och några hundar, så jag fick liksom två olika idéer till bilderna. Men en av mina favoritnallar fick faktiskt stanna uppe hos mig, för jag kände hur hjärtat skulle brista om jag la ner den i källaren igen. Det bästa med den nallen är att den kan skratta och göra olika ljud, och det finns fortfarande batteri kvar i den! 

Så, totalt så har jag fyra nallar i min säng! En vanlig brun teddybjörn (också en av favoriterna), en kanin, Svampbob och så den på bilden här! 

Har ni några nallar? (:

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback