Melodifestivalen 2013.

Melodifestivalen är ett av de få programmen jag aldrig missar. Det är ett av de få programmen jag ser fram emot under hela året. Förutom Melodifestivalen så brukar jag heller inte vilja missa Så Ska Det Låta och Idol, men Idol fanns ju inte förra året (ska ju komma tillbaka i år, wohoooo!!!)

Nu har vi i alla fall kommit så långt i Melodifestivalen att det är dags för final nästa lördag. Jag är så himla taggad! Det finns ju massa bra låtar, men jag har faktiskt två favoriter! Lite tråkigt att Amanda Fondell blev utröstad, gillar verkligen hennes låt! Men oh well, you can't always get what you want som The Rolling Stones skulle sjungt då...

På lördag kommer jag att heja på Robin Stjernberg och Ulrik Munther! Lyckligtvis har jag sett båda live, och hoppas att jag kan göra det igen i framtiden! Himla duktiga killar! (:
(Gillar i princip de flesta låtarna, förutom några enstaka, men jag hejar som sagt på Robin och Ulrik!)
 
Har du några favoriter? (:

Bilder från Google!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback