The dress.

Halloj!
Jääääklar vilket fint väder det har varit idag! Igår funderade jag på ifall jag skulle ta min lite tjockare skinnjacka idag eller om jag skulle köra på vinterjackan, och eftersom det faktiskt blåste ganska kallt igår så tog jag vinterjackan idag också. Men jag tror faktiskt jag hade klarat mig med min tjocka skinnjacka, särskilt om jag hade haft en tjocktröja under! Så jäkla härligt väder! Nästan all snö är borta också och det känns himla skönt!

Idag har jag varit på Väla med Natalie, Evlina och hennes kille. Mysigt! Hade present kort på H&M och handlade en jättefin klänning för det! Det var faktiskt det enda jag handlade idag. Tittade på lite andra kläder och solglasögon också, men det var inget som fick följa med hem. Har blivit riktigt tokig i klänningar nu! Är så snyggt med klänningar på sommaren. Har faktiskt bara massa vita, så det är skönt med en som är lite färgglad! Nu vill jag ha en långklänning också! 

Jag tror att jag kommer använda den här klänningen flitigt i sommar. Den är ganska kort, men inte för kort. Dessutom får den fram det gröna i mina ögon!

H&M, 199:-

Comments
Michelle

Så himla fin! och den gröna färgen passar du så himla bra i!

Svar: Tack så mycket! Glad jag blir! :D
josefinborgman.blogg.se

2013-03-28 @ 10:45:59
URL: http://widnersmode.bloppfashion.se
amanda

söt klänning :)!

Svar: Tack! :D
josefinborgman.blogg.se

2013-03-29 @ 12:58:04
URL: http://amandastyle.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback