Easy A.

Okej, jag kanske är jättesen med att ha sett denna filmen, men nu har jag gjort det! Såg den förra helgen, och av en ren slump såg vi den faktiskt på engelska lektionerna i veckan! Inte för att jag ångrar att jag såg den i helgen, den är faktiskt väldigt bra!

Jag gillar budskapet i filmen. Den får en verkligen att tänka till! I övrigt känns det lite som Mean Girls över filmen, och det gillar jag! Så, har ni inte sett filmen, go see it!


/Okay, I may be late with watching this movie, but now I've seen it! I saw it last weekend, and we actually saw it in school as well during this week! Haha, but that's okay, because I'm actually pretty happy that I saw it before we saw it in school, because it's really good! I really like the message in the movie. It makes you think! It also feels a bit like Mean Girls, which I like! So, if you haven't seen the movie, go see it!


Comments
Moa

Den filmen är skit bra!
älskar verkligen hela budskapet i filmen.
plus älskar scenen när hon får det kortet med den låten.. (kommer inte på vad den heter)
Men hon hatar låten först men sen lyssnar hon och sjunger den hela tiden HAHA!

Svar: ''I got a pocket got a pocket full of sunshine!'' hahaha, älskar också den scenen! :D Sen scenen i slutet när hon uppträder med Knock On Wood :D
josefinborgman.blogg.se

2013-05-08 @ 23:18:38
URL: http://baratriangel.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback