Eurovision Song Contest 2013!

Är det inte hur skoj som helst att Sverige vann förra året, och att årets Eurvision Song Contest hålls just i Malmö?! Hade jag haft råd hade jag, utan tvekan, köpt biljetter nu till finalen. Men det gör inte så mycket att jag inte får se det på plats, ska nämligen hem till Natalie tillsammans med Evlina och se på det! Kommer bli riktigt mysigt! 

Jag har knappt följt Eurovision detta året, har bara haft på deltävlingarna, eller vad man ska kalla det, i bakgrunden medans jag sysslat med annat. Däremot har jag inte missat att Tony Iommi var med och skrev Armeniens bidrag! Jag blev minst sagt överraskad när jag fick reda på det. Men jag tycker det är kul!

Hejar ni på något speciellt land? Eller tycker ni att Sveriges låt är bäst?


/Isn't it fun that Sweden won last year, and Eurovision Song Contest is in Malmö this year?! If I had enough money I would go see the final in Malmö Arena, no doubt about it. But I don't mind, because I'm gonna see the final at Natalie's place together with Evlina! It'll be fun and cozy! I've been following Eurovision this year, I just had the first two shows in the background while I've been doing other things. But I do know that Tony Iommi co-wrote (or something) Armania's song! I was really surprised when I heard that, but I think it's fun!
Do you cheer on any specific country? Or do you think that Sweden's song is the best?


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback