Movies on DVD.

I söndags beställde jag hem lite grejer! Bl.a filmen Shutter Island och dokumentären Hårdrockens Historia. Har sett Hårdrockens Historia förr, i skolan, men eftersom jag älskar hårdrock så kände jag mig lite tvungen att köpa den på DVD. ;) Beställde även en studentpresent till underbara Natalie som snart tar studenten! Och en kjol från H&M, men den verkar inte komma förrens i juli månad... Vilket suger. Vet inte om jag ska avbeställa den, om det går. Vi får se..

Fick höra idag att jag kommer få A i slutbetyg på fotolektionerna! Så jävla gött! Okej, det var ingen svår kurs alls, men ett A är ju liksom ett A... Så nu känner jag mig motiverad till att börja fota mer! Och i trean tänkte jag göra musikvideos som gymnasiearbete! Härligt!

Nu ska jag avnjuta sista helgen i tvåan! Får sommarlov på tisdag... Känns jävligt skönt men också jävligt sorligt! Förra året skrev jag en lång text om hur Mega förändrat mig och mitt liv, det blir nog ingen sådan text detta året... Får spara tårarna till nästa år!

/On Sunday I ordered some stuff! The movie Shutter Island and the documentary History of Hardrock came to me yesterday. I've seen History of Hardrock before, in school, but since I'm a big hardrock fan I decided I needed it on DVD. ;) I also ordered a gift for my friend Natalie who graduates soon! And a skirt from H&M, but it seems like I'll get it in July... Which sucks. I don't know if I somehow can delete my order. We'll see.. Today I found out that I will get an A on my photography class! So freakin' awesome! Okay, it wasn't very hard at all, but an A is an A... So now I feel motivated for taking more pictures! And in third grade I will make music videos! Awesome! Now I'm going to enjoy my last weekend in second grade! My summer vacation starts on Tuesday... Feels good but also very sad! Last year a wrote a text about how my school changed me and my life, but I don't think I'll write a new wone this year.. I guess I'll have to save my tears for next year!


Comments
Karin

Shutter island är så jävla sjukt bra!!<3

2013-06-02 @ 19:11:34
URL: http://fightforfreedom.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback