Random.

Hej hallå!
Jag har varit dålig på att blogga.. Jag vet. Har väl inte så mycket att säga för tillfället, förutom att det är ganska stressigt i skolan osv. Har däremot kanske några roliga inlägg åt er snart! Får se när dom kommer upp, får ta dom när jag har tid med det. Bl.a så är det en eller två filmrecensioner!

Helgen har jag mest spenderat hemma. Gav mig ut, tillsammans med min mamma och min bror, till Center Syd och Nova. Fick bl.a ett par nya solglasögon med mig hem, som ni kan se på bilden under! (Inte dom runda!)

Nu måste jag få klart en sångtext till en låt, som vi ska ha uppspel med nästa vecka! Även om jag är ganska stressad inför det så är jag taggad!
Så länge bjuder jag på dom senaste ego-bilderna från min mobil!

/Hello! I've been bad with updating here.. I know. Don't have much to say atm, except it's really stressful in school.  I may have some fun posts for you though! Anyway, I've mostly been home this weekend. But I went out to two shopping malls, Center Syd and Nova. Got a new pair of shades, that you can see in the picture below! (Not the round ones!) Now I'm gonna finish a song lyrics, becuase we're gonna perform next week. Awesome! So, here you have the latest ego-pics from my cell!


Comments
Moa

Din lille unge!
Börja blogga mer! :D

Svar: Haha, okej då! :D
josefinborgman.blogg.se

2013-05-08 @ 16:29:09
URL: http://baratriangel.blogg.se
Johanna Kvarnström - makeup artist

Super fin blogg!! Schyssta brillor! :)

Kika gärna in på min smink/skönhetsblogg och lämna en kommentar.

http://scenbloggen.se/creativemakeupbyjohanna/

Ha en bra dag! Kram


Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback