From Lina Flodins.

Förra veckan såg jag att Lina hade en tävling på hennes blogg (den finner ni här, gå in och kika! För att vara ärlig så är hon min favoritfotograf och hon hade gärna träffat henne-känner igen mig så mycket i hennes stil!) och jag kände att jag kunde vara med för skojs skull. Har aldrig vunnit tävlingar förr, så jag blev väldigt förvånad när jag fick ett mejl om att jag hade vunnit!

Jag vill tacka Lina i det här inlägget för det superfina nagellacket (som jag faktiskt ska måla på mina naglar nu!) och för denna fina cream blush! Har aldrig använt cream blush förut, men den verkar häftig! Tyckte att kortet var så himla gulligt, så den har jag hängt upp mellan mina konsertbiljetter och autografen jag fått av Shemar Moore!
Sorry för dåliga bilder, men jag har inte orkat ta bättre.. Så färgerna ser inte ut exakt så!

/Last week I saw on Lina's blog that she had a competition (you can find her blog here, go check it out! To be honest, she's my favorite photographer and I would love to meet her-I can really recognize myself in her style!) and I felt like entering just for fun. I've never won a competition before, so I was very surprized when I got a mail saying I won! In this entry I want to thank Lina for the super cute nailpolish (I'm actually gonna use it right now!) and for this lovely cream blush! I've never used cream blush before, but it seems cool! I thought the photo/card was so sweet, so I put it up between my concert tickets and the autograph I got from Shemar Moore! Sorry for the pretty bad pictures, but I don't feel like re-taking them.. So the colors doesn't exactly match with how they really appear!

 

Comments
S |FOTOBLOGG|

Sista chansen att vara med i min FOTOTÄVLING http://susannasiekkinen.blogg.se/2013/november/fototavling-host.html# :D

2013-11-17 @ 16:15:23
URL: http://susannasiekkinen.blogg.se
Martine Kristine - skjønnhetsblogg

Flotte produkter :D

2013-11-17 @ 23:24:10
URL: http://www.Martinekristine.blogg.no

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback