Is this the real life?

För snart två veckor sedan skrev jag här att Aerosmith kommer till Sverige nästa sommar, och att det skulle vara totalt meningslöst att försöka beksriva min lycka. Det är det fortfarande... Jag förstår verkligen inte att den stora dröm jag haft om att få se dom äntligen ska bli sann! Varje gång jag lyssnar på deras låtar föreställer jag mig hur de skulle spela den live, hur deras scenspråk skulle sett ut osv. Varje gång jag lyssnar på ett live-album ser jag dem framför mig. När jag tittar på konserter och live-dvd:er bara drömmer jag mig bort. 

Nu är det min tur! Dock har jag inte fattat att mitt absoluta favoritband kommer stå framför mig, förhoppningsvis kommer jag få ögonkontakt med vissa av medlemmarna. Det kommer bli så mäktigt! AHHHH jag kan inte föreställa mig hur jag kommer reagera, jag kan freaka ut redan nu ju, hahaha! Jag är SÅ lycklig! 

Vilket är ert absoluta favoritband, om ni har något? Har ni sett det bandet live? 

/For about two weeks ago I wrote an entry here that Aerosmith will be coming to Sweden next summer, and that it'd be totally pointless trying to describe my happiness. It still is... I really can't believe that the big dream I've been having to see them live finally will come true! Every time I listen to their songs I imagine how they would play it live, how they would act on stage and so on. Every time I listen to a live album I see them before me. When I watch their concerts and live dvds I dream myself away. Now it's my turn! Though, I haven't quite got it yet, that my favorite band will be standing before me, and hopefully I'll have eyeconctact with some of the bandmembers. It's gonna be so mighty! AHHHH I can't imagine how I will react, I mean I'm already freaking out, hahaha! I am SO happy! What band/artist is your absolute favorite, if you have any? And have you seen them live?

 

Comments
deborah

Vilken fin blogg du har. Blev jätte inspirerad. Kolla gärna in min blogg :)

Svar: Vad roligt att du blev inspirerad! Jättekul att du gillar den, det inspirerar mig tillbaka! (:
josefinborgman.blogg.se

2013-11-27 @ 19:42:35
URL: http://racheryan.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback