Run.

Har för tillfället fastnat för P!nks låt ''Run''. Här kan ni lyssna på den via Spotify!

I övrigt så kämpar jag på för fullt med skolan just nu. En del uppgifter kräver större fokus och mer tid än andra. Men jag klarar mig nog fint! Det är så skönt att jag läser samhällskunskapen nu istället för till våren, en stor tyngd kommer förhoppningsvis glida av axlarna när jag är färdig med krusen. Den är verkligen tung, särskilt om man inte varit väldigt insatt i politik förut!

I veckan händer det nog lite roliga grejer. Ska hinna med en snabb tur till Emporia för att införskaffa mig lite nytt nödvändigt smink. Som till exempel ett ljusare puder, då det jag köpte sist var till mitt sommaransikte. Sedan måste jag även till banken eftersom jag lyckades spärra mitt Bank-ID till internetbanken... Oops, hehe! Klantig jag är! Det lyckades jag göra när jag skulle beställa en grej till kameran. Har jag tur kommer den innan helgen, i alla fall så ska jag ut och börja filma till mitt gymnasiearbete med Natalie på söndag! Ska bli kul att se resultaten sen! Kanske kan göra ett BTS-inlägg senare om det! 

Hoppas ni får en fin vecka! Bjuder på en bild som togs i lördags med mobilen.

/I'm currently a sucker for P!nk's song ''Run''. Click here to listen on Spotify! Anyway, I struggle on with school right now. Some assignments needs more focus and time than others. But I guess I'll be fine! It's so good that I'm reading ''civics'' (is that the right word?) this semester, some heavy weight will slide off my shoulders when I'm finished. It's really heave, especially if you're not very interested in politics! This week there'll be a few nice things going on. I'm gonna go to Emporia real quick to get some new and neccessary makeup. For an example a new powder in a lighter shade, since the one I have now is a few shades darker for my summer face. And then I have to go to the bank because I accidentally blocked my ID for the internet bank... Oops, hehe! I'm so clumsy sometimes! I did that when I ordered a thing to my camera. If I'm lucky I'll get it before this weekend though, anyway I'm going out to shoot for my school project with Natalie on Sunday! I'm excited to see the results later! I might do a BTS-post about it later! Hope you'll have a great week! I'm giving you a picture I took this Saturday with my phone.
 
 

Comments
Natalie

Kommer du lägga upp videon sedan på typ yt så man kan se den!? :D

Svar: Jag kan kolla upp om man får det (tänker på alla copyrights och alla lagar angående sådant), och går det bra att lägga upp den så gör jag det! Annars skickar jag den till dig! ^^
josefinborgman.blogg.se

2013-10-08 @ 19:59:07
URL: http://skipabeaat.blogg.se
Fiona

Are you wearing a hat? You shold always wear a hat, it looks gorgeous!

Svar: I am! Thank you so much! (:
josefinborgman.blogg.se

2013-10-14 @ 20:24:20

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback