Zon 261 day 2

Idag var det alltså dag två av, än så länge, fyra dagar! Hoppas dock att jag kan få vara med någon gång nästa vecka, kom ju på att jag har lov då så jag har ju tid för det. Hade varit superkul eftersom jag verkligen älskar att vara där, även om det är kyligt och lång väntan!
Tänkte kort berätta om dagen, ska dit imorgon bitti igen så jag behöver sova. Idag var vi ca 30 pers, vilket var supermysigt! Vi spelade in mitt i stan, och denna gången fick vi ''spela'' mer än i söndags. I söndags var vi ju runt 100 pers, och då sprang vi bara hela dagen. Nu hann vi även med andra scener, så det var kul! Och produktionen och crewet är så fruktansvärt snälla allihopa! 
Ni får ha det så bra, så får vi se när jag hinner göra ett sammanfattande inlägg om allting!

/So, today was day 2 of, as I know now, four days! I hope I can do it some time next week as well, since I realized I'm free from school, so I have time for it. It'd be super fun since I really love being there, even if it's kinda cold and you have to wait for a while! I though I'd tell you shortly about the day, I'm going there tomorrow again so I need to sleep. Today we were about 30 people, which was super nice! We recorded in centrum and this time we got to act more than we did last Sunday. Last Sunday we were around 100 people, so all we got to do that day was running. Now we even shot other scenes, so that was fun! And the production and crew are all so nice! Take care of yourselves now, we'll see when I have time to do a summary about it all!

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback