American Horror Story.

Förra veckan hade säsong 9 av Criminal Minds premiär i USA. Som jag har längtat efter det! Jag vet inte riktigt när det kommer sändas på tv här i Sverige, men det spelar ingen större roll för mig eftersom jag hittar online sidor som visar klippen eller så laddar jag ned dom. Och jag måste säga det, förra veckans avsnitt var riktigt vidrig! Brukar inte bli äcklad av saker man ser i filmer och på tv, och särskilt inte av Criminal Minds, men nu blev jag faktiskt det! 

I vilket fall som helst, nu när jag sett alla Criminal Minds avsnitt, och alla Awkward avsnitt (har sett det som finns ute av säsong 3, som inte ens kommit ut i Sverige om jag förstått det rätt?) så tänkte jag att jag kunde se alla de avsnitt av American Horror Story som jag missat i säsong 2! Så jag tänkte faktiskt bädda ner mig i sängen redan nu och titta till jag ska sova, för just nu har jag inget skolarbete som måste göras ikväll, vilket är skönt! 

Fick just en kul idé om att göra ett inlägg om mina favoritserier och vilka serier jag sett. Kan bli kul, va?

/Last week season 9 of Criminal Minds premiered in USA. I've been waiting for it for so long! I don't really know when it will air here in Sweden, but it doesn't really matter to me because I always find online websites where I can watch the episodes, or I download them. And I have to tell you, last weeks episode was pretty disgusting! I'm not usually disgusted by things I see in movies or on tv, and especially not Criminal Minds, but now I actually was! Anyway, now that I've seen all Criminal Minds episodes, and all Awkward episodes (I've seen the episodes from season 3, that hasn't even aired here in Sweden if I'm right?) and I thought I could see all the American Horror Story episodes I've missed on season 2! So I'm actually gonna jump to bed and watch them until I have to sleep, because tonight I don't have any school work that has to be done which is sooo nice! I just got a nice idea about a post here in my blog. I might write about my favorite series and the series I've watched. Fun, right?

 

Comments
Natalie

Tror du att du hinner se alla avsnitt du har kvar tills nya AHS säsongen börjar? ;)
Börjar i USA om 8 dagar! :D

Svar: Ja, just nu har jag bara två avsnitt kvar! (:
josefinborgman.blogg.se

2013-10-01 @ 13:23:51
URL: http://skipabeaat.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback