Filming in the woods.

Halloj! 
I veckan har det varit fullt upp. Har gått i skolan, åkt hem från skolan, pluggat som s**an och så har jag följt med en klasskompis hem till Markaryd för att hjälpa henne med hennes gymnasiearbete. Hon ska göra en dokumentär och behövde någon som kunde filma åt en, och eftersom jag tycker det är kul med film så hjälpte jag till. Himla trevligt! På bilden nedan ser ni en bit av skogen som man kunde se när vi var på väg till stället där vi skulle filma.

Förutom allt detta har jag också fått reda på vilken roll jag kommer ha i vår kommande musikal! Fast, jag tänker nog vänta med att avslöja det till vi fått manus och när vi ska börja visa upp den... Har fått en liten idé om att tillägna ett helt inlägg om bara musikalen, med lite behind the scenes-bilder och en sammanfattning om vad den handlar om. För dom som inte kan vänta så kan ni kolla in filmen Svart Katt Vit Katt, det är nämligen den vi ska göra. Dock inte exakt som dom gör i filmen, men så gott som.. ;)

I övrigt så har min blogg varit tråkig i veckan, och det kommer antagligen vara det i helgen också. Vi får se om jag kommer på något roligt att skriva om! De som har idéer till inlägg, eller bara vill se något speciellt här, så går det bra att dela med sig av det i kommentarerna!

/Hello! I've been really busy this week. I've been to school, went home from school, studied like hell and visited one of my class mates at Markaryd to help her with her project. She's doing a documentary and needed someone to film for her, and since I like filming I'm helping her. So nice! You can see some of the woods we walked through when we walked to the place we filmed on. Except all of this I've also been getting a character in our upcoming musical! But I'm not gonna tell you all about it yet, I think I'll write an entire entry about it when we get the script and perform it people... I might show you some behind the scenes-pictures as well, and write a text about the musical. If you can't wait for that, you might want to check out the movie Black Cat White Cat, that's our musical. But our musical isn't going to be exactly like the movie, we're changing some things.. But anyways.. ;) Other than that, my blog has been boring this week and will probably be boring the rest of this week as well. We'll see if I get some good ideas for entries. If you got any ideas or requests you can just leave a comment!

 
 
 
 
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback