Grace Potter & The Nocturnals.

Under sommaren har jag lyssnat på en massa olika band och artister, och förra veckan upptäckte jag Grace Potter & The Nocturnals. Jag har sett en tjej på X Factor i USA som sjöng deras låt Paris (Ooh La La), och både tjejen och låten är helt grymma! Så, jag bestämde mig för att lyssna mer på bandet, och just nu lyssnar jag på tre av deras låtar. Jag älskar dom, jag har dom på repeat!

/During the summer, I've been listening to lots of different band and artists, and last week I discovered Grace Potter & The Nocturnals. I've seen a girl on X Factor, USA, who sang their song Paris (Ooh La La), and it was amazing! So, I decided to listen more to the band, and at the moment I listen to three of their songs. I love them, they're on repeat!

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback