Nails.

I torsdags kväll fick jag ett litet ryck och bestämde mig för att organisera om i mitt rum. När jag fick syn på mina nagellack kom jag att tänka på att jag fick lösnaglar för ett par år sedan vid ett födelsedagskalas som jag ännu inte hade slängt. Jag har använt dom innan, men inte alla. Så, jag började mäta ut om de som fanns kvar fortfarande passade, och lyckligtvis gjorde dom det! Så, jag började måla dom, då det från början var lite olika mönster på dom med bl.a dödskallar, rosor och hjärtan. Jag bestämde mig för att måla alla naglarna svarta, förutom naglarna som skulle sitta på ringfingrarna. Jag blev himla nöjd med resultatet, faktiskt! Även om dom antagligen inte kommer hålla så länge...

/During thursday evening I decided to re-organize in my room. When I spotted my nail polishes I came to think about some fake nails I got a few years ago at a birthday party that I still haven't thrown away. I've used them before, but not all of them. So, I started measuring out the remaining nails to see if they'd fit, and happily enough, they did! So, I started painting them since they already had some pattern on them with skulls, roses and hearts. I decided to paint all the nails black, except for those I would wear on my ringfingers. I'm actually quite happy with the result! Even if they won't last for long...

 

Comments
Natalie

Det blev sjukt snyggt! ;D

Svar: Tack! :D
josefinborgman.blogg.se

2013-09-14 @ 16:16:24
URL: http://skipabeaat.blogg.se
Josefine Anerland

Snyggt!

Svar: Tack så mycket! :D
josefinborgman.blogg.se

2013-09-17 @ 12:52:16
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback