The Great Gatsby.

Äntligen har en av mina favoritfilmer kommit på DVD! Den släpptes igår, och jag åkte ner till Hemmakväll och köpte den. Jag måste säga att jag är ganska besviken på själva utseendet. Själva omslagsbilden är helt okej (fast jag gillar Blu-Ray omslaget bättre hehe), men skivan är väldigt tråkig. Vanlig svart skiva med vit text. Hade hellre sett skivan i samma mönstret som syns i övre delen på omslaget... Oh well, ska inte klaga!

Jag har endast sett filmen två gånger, varav en gång på bio. Jag tycker det är en helt underbar film, och boken är också fantstiskt bra, såklart. Definitivt en av mina favoritfilmer då själva kärlekshistorien skiljer sig från så många andra... Har ni sett filmen? Vad tycker ni? Hade varit intressant att veta!
 

/The Great Gatsby has finally been released on DVD! It was released yesterday (at least in Sweden), and I went to Hemmakväll to get it. I have to say I'm kinda disappointed with the ''appearance''. I mean, the cover is okay (though I like the Blu-Ray cover better... Hehe), but the disc is very boring. It's just a black disc with white text. I'd rather see a disc with the same pattern you can see at the top of the cover... Oh well, I shouldn't complain! I've only seen the movie twice, and one of those times were at the theaters. It's a wonderful movie, and the book is really good too, of course. It's definitely one of my favorite movies because this love story is different than most love stories.. Have you seen the movie? What do you think? It'd be interesting to know!
 
 


Comments
Natalie

Jag erkänner att de faktiskt är en av mina favorit filmer, och du vet att jag har sett den ;)
Den är så fin gjord, först tänkte jag att de var väldigt vääldigt för fint för de utspelar sig inte i dagens samhälle men asså de funkar. Dom gjorde ett väldigt bra jobb, sen är ju Leo med och han är en av dom snyggaste männen som går på den här jorden så man kan ju faktiskt inte klaga. Men jag måste faktiskt också köpa den filmen när jag får pengar, för den är värd att lägga ner pengar på! :)

2013-09-19 @ 19:20:16
URL: http://skipabeaat.blogg.se
Natalie

Jag erkänner att de faktiskt är en av mina favorit filmer, och du vet att jag har sett den ;)
Den är så fin gjord, först tänkte jag att de var väldigt vääldigt för fint för de utspelar sig inte i dagens samhälle men asså de funkar. Dom gjorde ett väldigt bra jobb, sen är ju Leo med och han är en av dom snyggaste männen som går på den här jorden så man kan ju faktiskt inte klaga. Men jag måste faktiskt också köpa den filmen när jag får pengar, för den är värd att lägga ner pengar på! :)

2013-09-19 @ 19:20:37
URL: http://skipabeaat.blogg.se
Mode med Marielle

Åh, måste se den alltså! Har hört att kläderna är helt fantastiska i filmen :)

Svar: Gör det! Ja, kläderna är väldigt vackra. (:
josefinborgman.blogg.se

2013-09-22 @ 17:04:06
URL: http://modmedmarielle.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback