L'oreal Paris: Perle De Jade

Köpte två nya nagellack i tisdags, när jag köpte detta linnet... Köpte ett svart då jag blivit av med mina andra svarta, och denna färgen... Ååååh, är helt förälskad! En helt underbar färg som är perfekt nu inför våren och sommaren. Har en känsla av att jag kommer använda just denna färgen duktigt i sommar när jag är brun... Funderar på att göra något roligt mönster med en ljusrosa färg ovanpå nu till påsk. Vi får se, gör jag något så visar jag upp det här!

Sorry för den kassa bilden... Tyckte iallafall att det blev en härlig känsla i den. Använde min Canon PowerShot! Måste lära mig att använda den kameran, ska ha den på konserten jag ska på nästa vecka! Tänkte även ta med den till Prag, vet inte om jag ska ta med systemkameran också... Äh, vi får se! 

Färgen heter Perle De Jade och har nummer 602!

/Bought two new nailpolishes when I got this top... Got a black one as well since I've lost my other ones, and this color... Aaaah, I'm so in love! It's a wonderful color, it's perfect for spring and summer. I have a feeling I'll use this polish so much this summer when I'm tan...I'm also thinking about doing some fun pattern with a light pink color on top for Easter. We'll see, if I figure something out I'll show it here! Sorry for the bad pic... I think it's a nice feeling in it, though. Used my Canon PowerShot! I have to learn how to use it, I'll use it at a concert next week! Also thinking about bringing to Prag, don't know if I'll use my DSLR camera there as well... Oh well, we'll see! The color is called Perle De Jade and got the number 602!

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback