Chanel

Igår var jag på Väla med en av mina bästa vänner, vi hade det så mysigt! Vädret var ju ganska kasst efter nattens oväder, (blixtar, åska och regn!) så vi valde den perfekta dagen!


Jag valde att unna mig två produkter från Chanel. Jag har länge velat ha en parfym därifrån, men jag visste inte vilken. Såg den jag köpte i Danmark men fick aldrig tillfälle att inspektera den. Givetvis fick en body moisture också följa med, jag älskar ju body lotions och allt vad det heter! Parfymen var något dyrt, men jag tänkte att jag borde få unna mig det. Har precis smetat in mig i moisturen, guuud så underbart jag luktar nu, haha!

Jaaa, ni kanske märker att Chanel är mitt favoritmärke? Min samling ska växa!
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback