Cubs

Hallå!

Seg uppdatering här... Jag orkar inte riktigt skriva längre. Har ingen inspiration. Tar aldrig upp kamerorna längre, även fast jag skulle vilja. Som sagt, noll inspiration. Är på jakt efter jobb och försöker njuta och göra så mycket som möjligt nu när jag kan. Det är ju nu som alla börjat jobba igen efter semestern och gått tillbaka till skolan så jag kommer väl känna mig uttråkad ganska snart. 

Jag tänkte iallafall att jag kunde visa hur min dator ser ut från och med idag! Beställde ett skin till min MacBook eftersom den började få en massa fula repor som jag inte lyckades få bort... Tänkte först köra på någon av deras färdiga designer men jag föll inte för någon av dom. Så jag hittade denna underbart fina bilden och designade ett eget! Den täcker inte hela skärmen och det är lite dålig upplösning på bilden men jag gillar den ändå! 

 

Comments
Evelina

Yay, ett inlägg!
Jättefint skydd ^^

2014-08-29 @ 07:59:49
URL: http://evelinacsofia.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback