The Fault In Our Stars

Denna fantastiska boken sitter jag och gömmer mig i just nu!
Jag beställde den för någon vecka sedan och fick hem den för typ en vecka sedan. Trodde inte jag skulle bli så förtjunst i berättelsen när jag såg filmen på bio, men den var ju så himla fin! Not the typical love story... Och eftersom jag har fått upp intresse för att läsa igen så passade jag på att beställa hem boken när jag köpte The Wolf Of Wall Street på dvd... Började läsa den när jag kom till mamma i söndags, och jag fastande direkt! På bara några dagar har jag nästan läst halva boken, vilket är ganska fort för mig för jag brukar vara ganska seg på att läsa ut böcker, haha... 

Om ni någonsin ens tänkt tanken på denna bok eller story så rekommenderar jag er att läsa den. Den är så bra skriven! Filmen är också väldigt bra, men boken är några snäpp bättre. Jag myser alltid ner mig i sängen om kvällarna och bara läser! Egentligen vill jag läsa hela dagarna också, men jag vill inte att den ska ta slut, haha...

 

Comments
Evelina

Har lagt till den i min att-läsa-lista ^^

Svar: Jaaa! Jag läste ut den på en vecka (vilket kanske inte är så långt, men det är rekord för mig!). Fastnade verkligen för boken, den är så vacker... Kunde verkligen identifiera mig med den. Inte för att jag är samma erfarenheter eller så... Men karaktärerna var så perfekta med alla sina fel och sjukdomar. Otroligt många vackra citat som jag kommer minnas och använda själv. Den fick mig att känna mig stolt över mig själv, över mina känslor och tankar. Den lärde mig så mycket om mig själv, och det kändes lite som att jag gjorde en personlig resa när jag läste den!
josefinborgman.blogg.se

2014-08-09 @ 07:48:48
URL: http://evelinacsofia.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback