Aerosmith-Pink

Här är sista musikvideon till mitt gymnasiearbete! Denna videon tycker jag är lite pinsammare att spela upp än den förra jag gjorde (Young & Beautiful av Lana Del Rey, ni hittar den HÄR!) men jag är faktiskt ganska stolt över den, så det ska nog gå bra!

Finns ingen speciell tanke bakom videon. Den är dessutom lite lik Aerosmiths egna video till låten... Jag bara kände att jag ville göra en egen video till den, helt enkelt!

Hoppas ni gillar den, kommentera gärna vad ni tycker! Kolla i HD för bästa kvalité.

/Here's the last music video for my school project! This video is a bit more embarrasing to show than the last one I did (Young & Beatiful by Lana Del Rey, you can find it HERE!) but I'm actually pretty proud over it, so I guess it'll be just fine! There's no special thought behind this video. It also reminds me of Aerosmith's own video for the song... I just felt I wanted to do my own video for it, simple as that! Watch in HD for best quality! And please leave your comments if you like it or not!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback