List: Day 1 of 30!

En bild på mig samt 10 saker ni inte visste om mig!

  1. Under större delen av mitt liv har jag varit väldigt rädd för eld och fyrverkerier. Jag var inte ens bekväm med att ha levande ljus hemma i vardagsrummet, det är först nu jag har blivit bekväm med det! Jag håller mig fortfarande helst inomhus på nyårsafton, då jag blev ''jagad'' av en raket när jag var mindre.
  2. Jag har alltid kännt ett speciellt samband med min katt. Hon är världens finaste och jag skulle aldrig byta ut henne mot något!
  3. Jag älskar djur. Jag ville bli veterinär när jag var liten, jag har alltid velat ha hund. Vi har hund nu, och han är underbar trots att han är jobbig! När jag flyttar till mitt eget ska jag ha en egen hund. Önskar dock jag kunde ha en tiger eller en sengångare.
  4. Jag är väldigt trafikrädd. Främst vid övergångsställen och när jag själv åker bil. Detta pga olika bilolyckor jag var med om när jag var mindre. Två minuter innan den allvarligaste bilolyckan jag var med om skedde hade jag inget bälte på mig, för att jag inte kunde spänna fast mig själv. Som tur var hjälpte min bror mig!
  5. Jag var länge inställd på att jag ville bli sångerska- inte längre. Nu vill jag in i filmbranschen!
  6. Än så länge har jag 3 resor planerade under 2014- jag har aldrig rest så mycket under samma år förut.
  7. Ett av mina mål i livet är att volontärarbeta med lejon i Zimbabwe i minst 3 veckor. Hoppas det sker snart!
  8. Jag är bra på att spara pengar. Har aldrig riktigt haft svårigheter med det!
  9. Jag dansade mycket när jag var liten (trots min otroligt dåliga hållning). Dansade i Lund och på två olika ställen i Landskrona innan jag la av!
  10. Trots att det snart är 5 år sedan han lämnade oss är jag fortfarande känslomässigt omskakad när det gäller Michael Jackson. Ibland klarar jag inte av att prata om honom, och det värsta som finns är när folk jämför andra artister med honom eller pratar dåligt om honom.
 
 
 
/10 facts about me and a picture! 1. During most of my life I've been very scared of fire and fireworks. I wasn't even comfortable with having candles in our home until now. On New Year's Eve I prefer to stay inside since I was ''chased'' by a firework when I was a kid. 2. I've always had a special connection with my cat. She's the world's most beautiful creature and I'd never give her up for anything! 3. I love animals. I wanted to be a vet when I was younger and I've always wanted a dog. We have a dog now and he's amazing even though he's annoying! When I move to my own place I'll get my own dog. 4. I've always been afraid of traffic. Mostly at pedestrian crossings and when I'm in a car. This is caused by several accidents I've been in. Two minutes before the most serious car crashes I've been in I had no seat belt on because I couldn't put it on. Luckily enough my brother helped me! 5. I was sure for a very long time that I wanted to become a singer- not anymore. Now I want to get into the film business! 6. At the moment I have 3 trips planned for 2014- I've never traveled so much during one year. 7. One of my life goals is to work as a volunteer with lions in Zimbabwe for 3 weeks. Hope I can do that soon! 8. I'm really good with saving money. I've never had a hard time doing it! 9. I danced a lot when I was a kid (even though my back is really... bad). I danced in Lund and at two different places in Landskrona before I stopped! 10. Even though it's almost 5 years since he left us, I'm still emotionally shaken when it comes to Michael Jackson. Sometimes I can't even talk about him and the worst thing ever is when people compare other artists to him or talk bad about him.
 


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback