List: Day 2 of 30!

Hur jag vill att min framtid ska se ut.
 
Well, det här är en mycket svår punkt... Men jag ska försöka skriva så gott det går. 
Jag kan ju börja med att nämna lite snabbt hur jag vill att det personliga livet ska se ut; jag vill gifta mig med någon jag älskar som älskar mig tillbaka, jag vill ha barn och bo i ett fint hem. Jag vill ha åtminstonde en hund, kanske en katt också. 
När jag tänker framåt tänker jag ofta på min karriär. Som det ser ut just nu vill jag komma in i filmindustrin. Jag vill bli skådespelerska, men jag vill även vara med och arbeta med mycket annat som har med film att göra. Till exempel vara med som kameraman, redigera och klippa filmer. Vara med och producera, regissera, skapa en film från grunden... Det hade varit så kul! Om jag bara får drömma så vill jag göra filmer med Martin Scorsese och Leonardo DiCaprio, Johnny Depp, Jessica Lange, Martin Freeman och Benedict Cumberbatch och många, många andra...
Förutom att ha en bra karriär vill jag ut och resa. Se världen! Några ställen jag verkligen, verkligen ska besöka i mitt liv är Paris, London (ska ju dit i sommar!), Nya Zeeland, Afrika, delar av USA och Australien! Men jag kan tänka mig att åka överallt, dessa är dock ställen jag verkligen vill se!

Det är typ det jag har i huvudet när jag bara får drömma om min framtid. Det är ganska kul att skriva ner det här dock, för då kan man se tillbaka om några år och se om man har fått som man ville eller om man kanske helt har ändrat bana i livet. Jag hoppas dock att jag på något sätt kan behålla min positiva syn i vardagslivet och få många erfarenheter! Framförallt så hoppas jag på att bli lycklig, vad nu det kan innebära...

Hur vill du att DIN framtid ska se ut? Är det något du tänker på mycket? Kom igen, jag vill veta!
 
 

/How I want my future to look like. Well, this is a very hard one... But I'll try as good as I can. I can start by quickly mentioning how I want my personal life to look like; I want to get married with someone I love, who loves me back and have kids and live in a nice home. I want at least a dog, maybe a cat as well. When I'm looking forward I often think about my career. As it looks right now, I want to be in the film industry. I want to become an actress, but I also want to work with lots of other stuffs that has to do with movies. For an example, I wanna be a camera man, edit and such. I wanna produce, direct and make a movie from the very beginning... That'd be so fun! And if I can just dream right now, I'd love to make movies with Martin Scorsese and Leonardo DiCaprio, Johnny Depp, Jessica Lange, Martin Freeman and Benedict Cumberbatch and many, many more... Except for having a good career I want to travel. See the world! Some place I really, really have to visit are Paris, London (going there this summer!), New Zealand, Afrika, USA and Australia! But I could go just anywhere, but these places are the places I really wanna see! Those are the things I get up in my head when I think about the future. It's pretty fun to write it down here though, so I can look back on it in a few years to see if I got it the way I wanted it or if I completely changed my mind. Though, I really hope I get to keep my positive view in the everyday-life and get filled with experiences! I especially hope that I'll be happy, whatever that means... How do you want YOUR future to be like? Is it something you think about a lot? Come on, I want to know!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback