List: Day 3 of 30!

Något som gör dig glad.

Kan börja detta inlägget med att säga att det var väldigt svårt att välja ut bilder! Det finns så många saker som gör mig glad, allt från väldigt små saker i vardagslivet till speciella händelser och tider. När man läser en bra bok som är svår att lägga ifrån sig, när man lyssnar på musik... Djur gör mig glad i allmänhet, mina vänner gör mig lycklig. Att tänka på livet och blicka framåt gör mig väldigt glad, även om jag samtidigt blir lite rädd.
Promenader på stranden är väldigt mysigt. Förut gjorde jag det ganska ofta och då brukade jag ha med mig kameran. Gick alltid där, fotade och lyssnade på musik. Det känns som att det rensar själen lite för en stund. Jag borde göra det oftare! Jag bor ju ganska nära stranden, så varför inte?

/I'll start by telling you that finding pictures for this post was hard! There's so many things that makes me happy, everything from small things in my daily life to special events and times. When you read a good book that's hard to put away, when you're listening to music... Animals make me happy in general, my friends make me happy. Thinking about life and looking forward makes me very happy and proud, even if I sometimes get a little scared. Walks on the beach are very cozy. I used to do that pretty often before and I would always bring my camera. I walked there, taking pictures and listening to music. It feels like cleaning your soul for a while. I should do that more often! I live so close to the beach, so why not?
 
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback