List: Day 4 of 30!

Bloggar jag läser.

Jag brukar faktiskt läsa en del bloggar. Däremot finns det bara tre bloggar jag kollar varje dag, och det är dom på bilderna. Lina Flodins, Angelica Blick och Natalie Östlund. Sedan kollar jag lite andra bloggar, som Kissie, Kenza, Epicfaiil, thingsyouremember, nevnarien, Zara Larsson etc. Orkar faktiskt inte skriva upp de andra, haha! De kollar jag som sagt inte varje dag, utan bara någon gång i veckan.

Klicka på bilderna för att komma till bloggarna!

/Blogs I read. Actually, I read a few blogs. But there's only three blogs I vist daily, and it's those on the pictures below. Lina Flodins, Angelica Blick and Natalie Östlund. Then I look at several other blogs, such as Kissie, Kenza, Epicfaiil, thingsyouremember, nevnarien, Zara Larsson etc (click their names in the text above to get to their blogs). I check a few other blogs as well, but it's hard writing them all down, haha! But as I said, I don't really check them every day.

Angelica Blick.
 
Natalie Östlund.
 
Lina Flodins.
 

Comments
Natalie

Yaaaaay, jag kom med! :D

2014-02-17 @ 15:07:39
URL: http://nattstad.se/nattasplace

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback