List: Day 8 of 30!

5 saker jag tycker om att göra

  1. Fota & filma! Det är ett intresse jag haft i något år nu. Förut var det bara foto jag gillade, men sedan fick jag upp ögonen för filmandet också. Just nu försöker jag skaffa mig en ny systemkamera; en fullformatskamera. Filmfunktionen på dom är bättre än min kamera. Vill även göra fler videos!
  2. Lyssna på musik. Det är suuuuupermysigt att dra på sig sina hörlurar och shuffla på Spotify när man ligger nerbäddad under täcket i sängen. Älskar älskar älskar! Tycker även om att titta på live-dvder. Man lär sig så mycket samtidigt som man blir underhållen!
  3. Titta på film! Det kan vara väldigt tråkigt att titta på film om den är väldigt dålig. Men när man väl får tag i en jättebra film är det jättemysigt!
  4. Vara med vänner. Självklart älskar jag att umgås med mina vänner! Vi kan göra allt från att titta på film, gå runt på stan i affärer, fika, festa...
  5. Läsa en bra bok. Älskar när man börjat läsa en jättebra bok, när man knappt kan lägga den ifrån sig. Förut läste jag bara biografier, helst självbiografier, men nu har jag börjat läsa lite andra böcker också. Bland annat Hobbiten, ska även läsa Sagan Om Ringen!
 
/5 things I like to do. 1. Photography & filming! That's a hobby I've had for a few years now. I used to just be into photography but now I like filming as well. Right now I'm trying to get a new camera so I can create better videos. 2. Listening to music. It's suuuuper cozy to put your best headphones on, shuffle on Spotify and crawl up under the blanket in your bed.  Love it love it love it! I also like watching live-dvds. You learn so much and you get entertained! 3. Watching movies! It can be extremely boring watching a movie if it's really bad. But when you find that really good movie it's super nice! 4. Being with friends. Of course I love hanging with my friends! We can do everything from watching a movie, shop, eat together, party etc... 5. Read a good book. I love it when you find a great book and you can't stop reading. I used to only read autobiographies, but now I read other books as well. The Hobbit, for an example! I'll also read The Lord Of The Rings.

 


Comments
Natalie

Du ska läsa femtio nyanser böckerna också! o:

Svar: Haha, självklart! ;) Men vill läsa Sagan Om Ringen först ^^
josefinborgman.blogg.se

2014-02-21 @ 15:43:12
URL: http://nattstad.se/nattasplace

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback