Feather love

Förra månaden beställde jag lite från Romwe. Jag brukade kolla hemsidan dagligen, då jag tycker de har ett så brett och bra sortiment, oftast för väldigt bra priser! Jag är dock osäker på om jag kommer beställa därifrån igen, då det var lite problem med min beställning. Det tog nästan två veckor, om jag inte minns helt fel, för dom att ens skicka iväg min beställning. Sedan uppstod problem när jag skulle hämta ut paketet då de först skrivit fel namn på den där uthämtningslappen man har med sig till posten, och de hade ändrat det genom att strycka över med bläckpenna. Det kan vara det mest korkade jag varit med om, för självklart så trodde dom på posten att det var jag som strukit över, så de var tvugna att ringa runt först. ÖH?!

I vilket fall som helst så fick jag mina grejer! Såg detta halsbandet för någon månad sedan och blev heeelt förälskad! Perfekta halsbandet för mig. Beställde även en tröja, men den får jag visa vid annat tillfälle! Halsbandet gick på dryga 40kr tror jag!

/Last month I made an order at Romwe. I used to check their website daily, because I think they have such a wide range to choose from, and often very good prices! However, I'm not so sure I'll order from them again since I had a few problems with it. It took almost two weeks, if I'm correct, for them to even send me my package. And then there was another problem when I went to the store to get it out because they'd written the wrong name on the note I got in my mail, and they'd change it with an ink pen. That's probably one of the stupidest things I've seen, because of course the store thought I had done it, so they had to make a few calls before I could get my package. EH?! Anyway, I got my stuff at last! I saw this necklace a few months ago and completely fell in love! The perfect necklace for me. I also got a top, but I'll show you that one later! I gave 40kr for the necklace, I think!

 

Comments
Linafoto

Svar: Taack så mycket snälla du :)

2014-01-07 @ 20:35:47
URL: http://linafoto.blogg.se/
MATILDA

fint!

Svar: Tack! (:
josefinborgman.blogg.se

2014-01-09 @ 07:35:42
URL: http://matildays.forme.se
Cecilia

Snyggt, snyggt, snyggt!!

2014-01-10 @ 16:14:14
URL: http://ceciliapetterssons.devote.se
ida foto. ♛

såå snyggt!

2014-01-17 @ 13:29:30
URL: http://prinsesc.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback