Take care of the world

Efter att ha sett denna underbart fina tygpåsen på olika bloggar gick jag in på Mohammeds blogg och bestämde mig för att skaffa en egen. Igår kom den äntligen! Den är så otroligt fin, det första som fångade min uppmärksamhet var själva motivet, lejonet, ansiktert och fåglarna. Men när jag såg texten under, ''take care of the world'', bestämde jag mig för att den var jag tvungen att ha! 

Vill du också köpa en så finns information om hur du gör på Mohammeds blogg, som du hittar HÄR! ♥
100kr styck, dessutom går 10kr till de fattiga!

/After seeing this lovely bag at different blogs, I went to Mohammeds blog and decided I wanted it too. I finally got it yesterday! It's so pretty, the first thing that caught my attention was the design. The lion, the face and the birds. But when I saw the text below, ''take care of the world'', I decided I really needed it! 

 
 

Comments
Mohammedi's | Art, model & designer

<3

2014-01-17 @ 17:43:31
URL: http://mohammedis.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback