Got some mail.

När jag vaknade sprang jag ut i hallen för att se om jag hade fått mitt paket från CDON eftersom jag inte hade fått något sms... Och där låg det! Tyckte det var lite underligt att paketet fick plats i brevlådan eftersom jag beställde både en film och en bok, så jag blev genast lite fundersam... Sedan visade det sig att jag bara hade fått filmen, leveransen skulle ta lite längre tid på boken... Oh well, får förhoppningsvis boken på måndag! Har ju bara ännu mer tid på mig att läsa ut den jag läser för tillfället!

Jag beställde The Wolf Of Wall Street, för den är så fruktansvärt bra! Har sett den 3-4 gånger redan, jag lyckades hitta den med extremt bra kvalité redan några dagar efter att den hade kommit ut på bio! Jag tror det var den som skickas ut till olika ställen osv innan filmen haft premiär, för det var liksom dvd-kvalité på den! Meeeen nu har jag den i materiell form, så jag är gladare nu!


 
 
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback