I refuse to give up!

Nu ska jag gå upp i vikt!

Igår började jag och mamma dagen med att gå, en ganska bra runda. Åt frukost innan dess, en rostad macka med jordnötssmör och Nutella på. Jag la jordnötssmöret underst i ett ganska tunnt lager eftersom jag inte är så förtjust i det, och så tog jag Nutella över för att det skulle gömma smaken lite. Sedan när vi kom hem efter rundan tog jag en liten skål med yoghurt, mest för att mamma sa åt mig.

Sedan hade vi lite ärenden att springa och sedan fikade vi hos mormor och morfar och sedan hem för att äta middag. Tog ytterligare en rostad macka med jordnötssmör och Nutella senare på kvällen, så jag är nöjd! Tänk vad en liten promenad kan göra!

Idag ville mamma gå igen, men jag orkade inte riktigt så jag stannade hemma. Kanske tar en runda senare istället idag, för det kändes faktiskt ganska bra efteråt. Ibland har man bara såna dagar då man hellre går ensam, med musik i öronen. Idag är en sådan dag! 

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback