Shopping in London.

Tycker det är dags att visa shoppingen som gjordes i London! Tog dessa bilder samma dag jag kom hem, har bara inte orkat redigera och lägga ut dom. Det är ju inte de bästa bilderna! Men man ser iallafall, och jag vill bara visa lite snabbt. Ifall jag vill visa något bättre så gör jag det!

Kom precis på att jag glömde fota iPhone-skalet jag köpte! Oh well, får visa det senare!

1. Bodymist och body lotion från Victoria's Secret. 2. Läppstift från Chanel. 3. Nagellack från OPI. 4. Ögonskuggepalett och nagellack från Primark. 5. Halsband från H&M. 6. Halsband från Topshop. 7. Chanel-örhängen och Harry Potter-armband från Camden Market. 8. Beige cardigan och gul klänning från Primark. 9. Tre-pack trosor (bara de understa i bilden) och svart cardigan från Primark. 10. Trosor från Victoria's Secret. 11. Vitt skärp från Primark & brunt skärp från Forever21. 12. Jumpsuit och grå tröja från Forever21. 13. Byxor från Topshop. 14. Skor från Topshop.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback