So much selfie!

Så. Varma. Dagar.

Fast jag klagar inte! Jag gillar värmen. Det är ju sommar, värmen hör hit! 
Idag har jag fixat klart med det sista på mitt CV. Tog mig ett tag att sätta ihop det, trots att jag knappt har något att berätta, haha... Men nu är det gjort så nu ska jag börja söka en jävla massa jobb! Det finns inte så många jobb på Arbetsförmedlingens sida som faller mig helt i smaken, alltid är där någon liten detalj som gör att jag inte kan söka jobbet. Så jag tänkte skriva ut en massa CV och lämna på olika ställen i stan. Så får jag hoppas på det bästa! Ska söka in till Lunds Universitet också nu i september... Men jag är osäker på om jag kommer in, bäst att ha ett jobb vid sidan om!


I övrigt beställde jag precis hem en bok och en film. Jag visar er när jag får hem dom! Ska även visa det fetaste blåmärket jag någonsin haft, som jag har på mitt smalben. Har haft det i över en vecka nu, helt galet!

Bjuder på en selfie jag tog med iPhonen vid fönstret igår kväll. I pyjamaströjan!
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback