Best day of my life!

Jag tror inte någon förstår hur lycklig jag är just nu. Hur jag känner inombords..

Igår fick jag äntligen se Aerosmith live. Mina hjältar. Jag hoppas verkligen att jag får chansen att se dom minst en gång till i mitt liv... Känslan jag hade under konserten är helt obeskrivlig. När jag fick ögonkontakt med bandet, särskilt Steven, kändes allt så bra. Jag var hemma.

Jag fick nummer 13 i kön, jag var där runt halv tio på morgonen. Satt där hela dagen, läste böcker. När vi sedan blev ledda utanför vår ingång började paniken komma. När vi blev insläppta hurrade de som stod sist i kön åt oss, och redan där började tårarna komma. Jag fick panik när jag kom in i arenan, trodde inte att jag skulle få stå på den platsen jag drömt om. Men det fick jag! Jag såg scenen helt perfekt. Där kom en chockvåg och jag började gråta, haha... Sedan kom mamma också dit, som inte köat med mig. Hon stod bakom mig under hela konserten och det var en trygghet. Jag började filma när jag märkte att konserten började, och när musiken började fick jag panik igen, haha. Plötsligt stod Steven och Joe där, mitt framför mig! Började gråta igen, men det visste jag att jag skulle göra. Lugnade mig ganska fort och var bara lycklig.

Konserten var perfekt. Lite konstigt ljud ibland, men inget man riktigt brydde sig om. Fantastisk energi i hela bandet tycker jag! Var väldigt nära att jag fick Stevens munspel då han räckte den till kameramannen som stod precis framför mig. Men när han insåg att han inte kunde ta den och ge den vidare så kastade han ut den istället. Lika glad för det är jag, för under Last Child när han hängde över Brad framför mig fick vi ögonkontakt (som varade ett bra tag!) och sedan pekade han på mig. Det trodde jag aldrig! Fick dessutom en bild där han kollar in i kameran... ;)

Ja, såhär lycklig har jag aldrig varit förut! Det var utan tvekan den bästa dagen i mitt liv och jag kommer minnas denna dagen föralltid. Wow, kan knappt fatta att jag har fått se dom... Känns så overkligt! Måste se dom igen någon gång, hoppas den möjligheten kommer!

Ska sätta ihop två videos (den ena är en vlog om hela grejen och den andra är när de körde Dream On) så det får ni senare, kommer även lägga ut fler bilder!

/I don't think anyone understands how happy I am right now. How I feel inside.. Yesterday I finally got to see Aerosmith live. My heroes. I really hope I get this opportunity at least one more time in my life... The feeling I had during the concert is impossible to describe. When I got eye contact with the band members, especially Steven, everything felt so good. I was home. I got number 13 in the line outside, I was there around 9.30 am. Was there the entire day, reading books. The panic first came when we walked towards our entrance. When they let us in the last people in the line started cheering for us, and that's when the first tears came. I paniced when I got into the arena because I didn't believe I would get the spot I've always dreamed of, but I did! I saw the entire stage. I got shocked when I found my spot because for a moment I realized what was about to happen, so I started crying again, haha... Then my mom found me and she were behind me during the entire concert which felt safe. I started filming right before the show started and when the music started I paniced again, haha. Suddently Steven and Joe were right before me! I started crying again, but I knew I was going to do that. I calmed down pretty quickly and I was so happy. The concert were perfect. The sound was a bit weird sometimes but nothing you cared about. Amazing energy from the entire band! I almost got Steven's harmonica as well. During Last Child I got eye contact with Steven when he brought Brad out on the catwalk (and it lasted for a while!) and then he pointed at me. I never believed that would ever happen! I also got a pic where he's looking into my camera.. ;) I've never been so happy before! This was without doubt the best day of my life and I will remember this day forever. Wow, can hardly believe I've seen them... Feels so unreal! I have to see them again sometime, I really hope that opportunity will come! I will put together two videos (one of them is a vlog about the entire thing and the other one is when they played Dream On) so you'll get that later, I will also post some more pics!

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback