London.

Förra veckan var jag i London! Det kan ha blivit min nya favoritstad, haha... Det var underbart där!

Åkte på måndagen, och då strosade vi bara runt lite på Oxford Street. Shoppade lite, köpte mitt efterlängtade Chanel-läppstift! På tisdagen besökte vi Madame Tussauds och Sherlock Holmes-muséet, vi hann även med en sight seeing-tur på en dubbeldäckare! Man fick se de flesta ställena då, och man fick väldigt mycket fakta om ställena. Mycket intressant! På onsdagen åkte vi till Camden Market och shoppade, och mer shopping blev det när vi var färdiga där och åkte till Oxford Street igen. Torsdagen, som även var vår sista heldag i London, bestod av ett besök hos The London Dungeon och en åktur i London Eye. Blev liiite besviken på London Dungeon, det handlade om mördare och kriminella som funnits i London, bland annat Sweeney Todd och Jack The Ripper. Men de körde mest på effekter, lite teater. Publiken var väldigt delaktig men jag önskar att de hade haft mer fakta om personerna istället. Annars var det kul! London Eye var otroligt mäktigt! Och Big Ben, jag tror jag är kär, haha!

Kommer komma en massa bilder från resan under veckan. På Big Ben, Sherlock-muséet och Madame Tussauds. Men först får ni denna bilden!

 

Comments
f r i d a

london alltså <3 har bara varit där en gång, men blev precis som du KÄR i staden på en gång! så vacker och trevligt och ja, allt!

2014-07-03 @ 19:40:28
URL: http://fridasusanne.blo.gg

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback