MM11!

Igår tog jag studenten! Sjukt grym upplevelse måste jag säga, det var en heeeeelt sjuk dag hahaha! Samtidigt som det var jättekul att få uppleva studenten var det även sorligt eftersom jag nu inte längre går på Mega Musik. MM11 finns ju fortfarande men inte på samma sätt. Jag har ingen skola att komma tillbaka till i augusti, jag har inte sommarlov nu. Jag är arbetslös och ha
 
r ingen aning om vad jag ska göra!

Jag kommer sakna allt så otroligt mycket. Jag har växt så sjukt mycket under dessa tre åren, inte bara kunskapsmässigt och musikaliskt utan även personligt. Jag har, precis som alla andra, gått igenom svåra och tuffa perioder i mitt liv och jag växer som människa varje dag men jag har växt som mest under dessa tre åren. Hade jag valt en annan skola är jag säker på att jag inte hade gjort den utvecklingen. Så jag vill tacka varenda en av er i MM11, alla lärare och all personal på Mega Musik. Jag älskar er allihopa med hela mitt hjärta! ♥
/I graduated yesterday! I've got to say it was such a cool experience, the entire day was pretty sick hahaha! It was really fun to experience all this but at the same time it was really sad because I'm no longer a student at Mega Musik. MM11 still exists but not in the same way. I don't have a school to return to in August, I'm not on my summer vacation. I'm unemployed and I have no idea what I wanna do! I will miss everything so bad. I've grown so much these three years, not just in terms of knowledge and musically but also personally. I have, just like everyone else, gone through some hard and tough periods in my life and I grow as a person every day but I've grown the most during these last three years. I'm pretty sure I wouldn't have grown that much if I'd chosen a different school. So I want to thank each and every one of you in MM11, all the teachers and all staff at Mega Musik. I love you all with all my heart! ♥

 
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback