Summer has just begun.

Halllåååååå!
Här sitter jag, i vår soffa. Arbetslös och glad. Haha! Vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv. Får väl knalla iväg till arbetsförmedlingen efter London. Fram tills dess är jag upptagen, haha!

I helgen har jag inte gjort så mycket. Har mest tagit det lugnt, kollat på serier och läst en bok. Har fastnat för Hannibal och kollar flera avsnitt per dag från och med igår. Läser en bok som heter Lär Känna Psykopaten, som är väldigt bra! Har blivit mer och mer intresserad av psykologi och beteendevetenskap den senaste tiden, det kanske är något man borde satsa på? Vi får se!

Idag fick jag dock för mig att spendera några timmar i solen eftersom det varit så fint väder. Solade framsidan av kroppen då jag inte fick så mycket färg på framsidan när jag var i Prag. Fick mest på axlarna och ryggen där. Har dock en del att göra nu innan jag åker till London, jag åker ju på måndag! Ska försöka hinna redigera en musikvideo, ska kolla upp och eventuellt boka lite grejer som vi ska göra i London, sedan skulle jag även vilja gå en lång runda till stranden för att röra lite på mig. Imorgon ska jag dessutom på studentfest, dock inte förrens framåt kvällen! Men det ska bli kul.

Hoppas ni har det gött!

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback