List: Day 18 of 30!

5 saker jag inte kan leva utan.
 

  1. Min familj. Självklart kan jag inte leva utan min familj! De är något bland det finaste jag har och jag kan inte föreställa mig mitt liv utan dom.
  2. Mina vänner. Det är oftast mina vänner som förgyller mina dagar. Finns inte så mycket mer att säga om mina vänner förutom att dom är bäst!
  3. Musik. Musik är något jag ägnar mig åt varje dag, på ett eller annat sätt. Antingen så sjunger jag, spelar något instrument. Kanske lär mig någon ny låt. Ibland räcker det bara att lyssna på musik! Det är något bland det bästa som finns.
  4. Sömn. Okej, ingen kan leva utan sömn. Men jag valde inte detta för att det är en sådan uppenbar grej. Jag älskar att sova! Jag tycker att många verkligen underskrattar sömn, haha. Jag är en sådan som kan sova jättelänge om det är en bekväm säng vid en bekväm plats.
  5. Mammas mat. Mammas mat är den bästa maten! Behöver inte säga mer. Och idag ska vi äta korvgryta, en av mina alla favoriter!
 
 
/5 things I can't live with out. 1. My family. Of course I can't live without my family! They're one of the most precious things I have and I can't imagine my life without them. 2. My friends. My friends are the ones that often brighten my days. I don't really know what say about them except that they're the best! 3. Music. Music is something I spend time for every day. I either sing or play some instrument. Maybe I'll learn a new song. Sometimes I just listen to music, though. It's one of the best things in the world. 4. Sleep. Okay, nobody can live without sleep. But I didn't choose sleep because it's an obvious thing. I love sleeping! In my opinion, lots of people underestimates sleeping, haha. I'm the type of person who can sleep for soooo long if the bed is comfortable enough. 5. Moms food. Moms food is the best food! I don't have to say more. And today we're having ''sausage casserole'', one of my favorites!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback