Spring!

Känns det inte som att våren äntligen landat hos oss? Så känns det iallafall här! Det har varit väldigt fint väder hela veckan. Självklart har jag legat hemma och varit sjuk, men jag var ute en sväng både i tisdags och igår. Igår var det helt underbart, solen värmde ju faktiskt! Gick ut i en tjocktröja och min tunnaste skinnjacka, frös endast på hemvägen när det började mörkna. 

Jag gick till mitt favoritställe här i Asmundtorp (ja, det finns faktiskt!) och bara... Utforskade lite. Klättrade lite och så, försökte komma ner till själva bäcken som ligger där, men det gick inte. Så jag tog några bilder med iPhonen. Lyckades ta en selfie också, den tänkte jag dela med mig av här! Tänkte dra dit snart igen med min kamera så jag kan försöka visa er hur vackert där är!

/Doesn't it feel like spring has arrived? It feels just like that here! We've had lovely weather the whole week. I've been lying in my bed, being sick all week, of course, but I went out a little on Tuesday and yesterday. Yesterday was amazing, it was actually warm outside! I went out with only a hoodie and my thinnest leather jacket, I was a bit frozen only on the way home when the sun went down. I went to my favorite place in Asmundtorp (yes, a favorite place here actually exists!) and just... Explored a little. Climbed a bit and so on, tried to come down to the small river, but it didn't go very well. So I took some pictures with my iPhone instead. I took a selfie as well, so I thought I'd share it here! I'll go back some day soon with my camera so I can try to show you beautiful it is!

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback