Going to Prague!

Det har varit två väldigt intensiva veckor i skolan nu. Vi flyttade in till H55 Paviljongen för att sätta upp vår musikal. Första veckan var det bara repetitioner och genrep som gällde. I tisdags hade vi premiär, i onsdags och torsdags hade vi tre föreställningar/dag och idag hade vi vår sista. Det har varit såååå kul och jag har lärt mig så mycket! Det har verkligen varit helt otroligt och helt fantastiskt roligt, men nu är jag faktiskt lite glad att det är över. Man har varit otroligt trött, tidiga mornar och man har kommit hem sent. Har inte hunnit med en ordentlig dusch sedan i måndags! Så nu ska jag sova ut lite imorgon, sedan ska jag träffa Natalie för på söndagkväll drar klassen till Prag!

Vet inte hur jag kommer göra med bloggen där, förmodligen står den orörd. Det finns gratis wi-fi på hotellet vi ska bo på, men jag vet inte hur bra eller dåligt det är. Jag kommer iallafall dra med mig min kamera, förhoppningsvis båda. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Så om inget annat kommer det komma massvis med bilder när jag kommer hem! Ska se om jag kan filma en del också och sätta ihop en fin video eller något kul. (:

Hoppas ni har det underbart! På söndag är det endast TVÅ VECKOR kvar till Aerosmith (?!?!?!?!?!!!!!!!) och snart är det studenten också! Helt sinnessjukt! 

/It's been two very intense week in school now. We moved to H55 Paviljongen to do our musical. The first week we just rehearsed over and over again. This Tuesday we had our first show, then we had three shows on Wednesday and three shows on Thursday and today we had our last one. It's been soooo fun and I've learned so much! It's really been completely amazing and amazingly fun, but I'm actually pretty happy that it's over. I've been so tired, we've had early mornings and we've been coming home late. I haven't even had time for a real shower since Monday! So tomorrow I'm gonna sleep in, then I'll hang out with Natalie because on Sunday night we're leaving for Prague! I don't know how I'll do with the blog there, I'll probably leave my blog untouched. There's free wi-fi on the hotel we're staying at but I don't know how good or bad it is. I'll bring my camera, hopefully both but I'm not sure yet. So, at least I'll give you lots of pictures when I come back! I'll see if I can film some of it as well and create a fun little video. (: Hope you all have a wonderful time! On Sunday there's only TWO WEEKS left til Aerosmith (?!?!?!?!?!!!!) and I'm graduating soon! It's sick!

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback