I'm home!

På fredagsnatten (natten mot lördag) kom jag äntligen hem! Det var fantastiskt roligt i Prag, jättefint väder och jättefin stad! Fotade en hel del, köpte lite nya kläder och festade en hel del. Ska se till att minnas allt det roliga med denna resan.

Tänkte dela med mig av några bilder, långt ifrån alla. Ni kan få resten vid senare tillfälle. Jag har en komplettering kvar i skolan sedan är jag klar. Snackades om något uteuppspel som alla tydligen skulle vara med på (uppspelet är på onsdag men jag fick information om att jag förmodligen skulle vara med idag).

Mitt humör går lite upp och ner hela tiden, mycket som händer och mycket man behöver tänka på. Egentligen borde jag väl hitta ett jobb så jag kan komma ifrån det lite. Men vi får se vad som händer, får ta det lite som det kommer antar jag.

Till helgen sticker jag till Stockholm! Aerosmith på söndag, helt otroligt!

/I came back home Friday night (night to Saturday)! It was amazingly fun in Prague, lovely weather and a beautiful city! I took a lot of pictures, bought some new clothes and partied. I'll make sure I remember all the fun stuff with this journey. Thought I'd share some pictures, far from all of them. I'll give you the rest some other day. I've got some small things left in school and then I'm done. People were talking about some show everyone is gonna be in but I didn't get that information until today, and the show is on Wednesday. My mood is a bit all over the place, lots of things going on and there's so much I think about. I guess I really need to find a job to get away from it for a while. But we'll see what happens, I'll take each day as it comes I guess. I'm going to Stockholm this weekend! Aerosmith on Sunday, amazing!

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback