Loving these

För några månader sedan köpte jag mig ju ett handsmycke från Etsy som jag visat förr. När jag var i Prag förra veckan köpte jag ännu ett smycke med en drömfångare, ett bff-armband! Kunde inte låta bli att köpa det, det är så fint! Idag har jag på mig båda smyckena, så det syns nog rätt så tydligt att jag gillar drömfångare, haha...

Tänkte göra ett inlägg senare ikväll där jag visar upp mina favoritsmycken! Fick idén nu när jag fotade dessa. Tänkte att det skulle kunna bli en kul grej bara! Sedan ska jag ladda batteriet i kameran för imorgon åker jag äntligen till Stockholm!

/Some month ago I bought this beautiful hand piece from Etsy, which I've shown before. When I was in Prague last week I bough anohter jewellrey with a dreamcatcher, a bff-bracelet! I just couldn't leave it in the store, it's so beautiful! Today I'm wearing both, so it's pretty obvious that I like dreamcatchers, haha... Thought I'd do a post later tonight where I show you my favorite pieces of jewellery! Got the idea when I took these pictres. Thought it'd be a fun thing! Then I really have to charge my camera because tomorrow I'm finally going to Stockholm!

 
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback