Scented candles.

Hej hej hallå!
Här var det segt på uppdatering... Jag har faktiskt rimliga ursäkter och de allra flesta är alldeles för privata för att skrivas ut. Jag är helt enkelt i en extremt jobbig och mörk period i livet och jag kämpar med det varje dag. Har varit så nu i en tid. Vill inte lägga så stor vikt på det här i bloggen.

Det handlar givetvis också lite om att jag inte haft någon inspiration till bloggen. Har inte orkat ta den seriöst på det sättet som jag ville förut. Har inte knäppt några bilder heller. Vill ju börja med Youtube-videos men jag kommer aldrig riktigt igång med det. Vi får se vad som händer! Tänkte iallafall dra igång bloggen lite sådär. Har inget speciellt att skriva om egentligen, ibland vill man bara skriva lite om vad som helst. Så, vi får se hur mycket uppdatering det blir osv. Lovar ingenting! 


Avslutar detta inlägget med en mysig bild på hur jag har det ikväll. Försöker ha lite egentid så jag myser med doftljus och kollar på Idol, trots att det är Halloween idag. Firandet tar jag igen imorgon då jag ska ut och festa med goa människor! 
Ha en trevlig Halloween!

 

Comments
Evelina

Jaaaaa, du har börjat blogga igen! (:

2014-11-07 @ 14:57:03
URL: http://nattstad.se/evelinacsofia

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback