Beställt lite nytt!

Så tom uppdatering här... Funderar på att låsa bloggen eller något och sluta helt. Jag hänger på andra forum och har ingen lust längre att synas utåt. Eller jo, jag är rätt sugen på att skapa en ordentlig Youtube-kanal men jag vet att just nu skulle jag inte klara av att hålla den uppe. 



Vet inte riktigt hur jag ska göra än, men jag kommer väl med någon lösning! Förut var denna bloggen en rätt kul del av mitt liv, jag såg fram emot att få skriva här. Nu, not so much. Tycker mest det är tråkigt för jag vet inte vad jag ska skriva om. Det är inte så mycket som händer. Men jag tänker låta det vara så ett tag till, så får vi se vad som händer.
Idag har jag nyss beställt lite grejer från Nellys superrea och jag vill gärna visa upp dom! Har ju såklart inte fått sakerna än men jag ville berätta i förväg, hehe.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback